T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
İSTANBUL / BEŞİKTAŞ - Bernar Nahum İlkokulu

Etiket Sonuçları: deney

Mrt

Okulumuzun 4-A sınıfı öğrencileri Maddenin Isı Etkisiyle Değişimi konusunu atık malzemeleri kullanarak 27.02.2024 tarihinde sınıfta yaptılar. Yaparak yaşayarak deneyimledikleri konuyu zevke yaptılar.

Ock

3-A sınıfı öğrencileri , çok sevdikleri Fen Bilimleri dersinde öğrendikleri Işık ve Işık Kaynakları konusunu pekiştirmek için evde deneyler yapmaya devam ediyor.Nafiye Çiftçi de evde ışığın görme olayındaki etkisini , görme olayının gerçekleşmesinde ışığa olan gereksinimizi deney yaparak pekiştirdi.

Ara

3-A sınıfı öğrencileri bu hafta Fen bilimleri dersinde ışığın görmedeki rolünü deney yaparak pekiştirdi.Beyza , evde deney yaparak görme olayının gerçekleşmesi için ışığa ihtiyaç olduğunu deneyerek gördü.Bizlerle de paylaşmak istedi.

Kas

3-A sınıfı öğrencileri Fen Bilimleri dersinde öğrendikleri itme ve çekme kuvvetinin cisimlere etkisini deneyerek pekiştirdiler.

Mrt

Okulumuz 4-A sınıfı öğrencileri 10.03.2020 Salı günü 09.00 - 11.00 saatleri arasında Akatlar Bilim Merkezine gezi düzenledi. Ayın evrelerini Ay Çarkı yapıp deneylerle bilgilerini pekiştirdiler.

Mrt

4-A sınıfı olarak 13.03.2020 perşembe günü saat 09.00 da Beşiktaş Akatlar Bilim Merkezine gittik. Bilim Merkezi öğretmeni liderliğini İlk deney olan "Kirli Suyun Arıtımı" yapıldı. Suyun canlılar için önemi, su olmazsa neler olabileceği konusunda sınıfla beyin fırtınası yapıldıktan sonra ilk deney yapıldı. Çocukların çok keyif olduğu deneyde kirli suyun nasıl aritilabilecegini deneylediler... Akatlar Bilim Merkezi öğretmenlerine çok teşekkür ederiz...

Mrt

3-B sınıfı öğrencilerimiz 05.03.2020 Perşembe günü Akatlar Çocuk Bilim Merkezi'ne gezi düzenlediler. Öğrencilerimiz bu gezi ile Fen Bilimleri dersinde öğrendikleri "Bulut Oluşumu" ve "Işık Kırılmalarını" Bilim Merkezi'nde deneylerle pekiştirdiler.

Mrt

Hayatta en hakiki mürşit ilimdir...

Okulumuz 3-A sınıfı öğrencileri Fen Bilimleri dersindeki "Madde ve Işık" ünitesini  Akatlar Çocuk Bilim Merkezi'nde deneylerle işlediler. 

Maddenin hal değişimini ve ışığın kırılmasını bu vesile ile yakından gözlemle fırstatı buldular. 

Ayrıca öğrencilerimizin "Minik Astoronot" olma deneyimi oldukça ilgililerini çekmiştir. 

Şbt

Anasınıfı B şubesi öğrencilerimiz farklı tatların tadına bakarak "Tadlar" deneyimini yaptılar. Böylelikle görmeden sadece tadma duyularıyla farkındalık yarattılar.

Şbt

4/C Sınıfı yaptığı bir dizi deneyle Maddenin Ölçülebilir Özelliklerini daha iyi kavradı.

Şbt

Gazların Hacmi Var mıdır? Katı ve sıvı maddelerin hacmini öğrenmek kolay, ya gazlar? Acaba onların hacmi var mıdır? Şimdi bunu deneyleme zamanı. Bu deneyi dördüncü olarak gerçekleştiren İLAYDA KAYA, EMİR SİNAN MIHÇI, CİVAN CAN COŞKUN, ZEYNEP GEVREK, HİLAL ÇINAR ve NUR SİMA ATABAK   oldu.

Geleceğin bilim insanlarına başarılar dileriz.

 

Ara

FEN BİLİMLERİ KÜTLE VE HACİM KONULARINA GİRİŞ DENEYLERİ 4/C: Hamza AYAZ ve AYAZ Efe YILMAZ maddelerin  özelliklerini yaptığı bir dizi etkinlikle açıklayıp gözlemlediler. Onları tebrik ediyoruz.

Ara

Hayatta en hakiki mürşit ilimdir...

Okulumuz 4-A sınıfı öğrencileri 16.12.2019 Pazartesi günü Akatlar Bilim Merkezi'ne gidecektir. Öğrencilerimiz iki farklı deney yapmasını deneyimleyecek ve uygulayacaklardır. Veli izin belgelerini en geç 16.12.2019 Pazartesi günü sınıf öğretmeni Ali Ateş e teslim etmeyi unutmayalım.

Ara

Umut ÇAVUŞDAĞI Fen Bilimleri dersi için gerçekleştirdiği deneyini bizimle paylaştı. Mıknatıs Her Cismi Çeker mi? sorusunu araştıran altıncı öğrenci oldu. Kendisini tebrik ediyoruz.

Ara

İLAYDA KAYA Fen Bilimleri dersi için gerçekleştirdiği deneyini bizimle paylaştı. Mıknatıs Her Cismi Çeker mi? sorusunu araştıran ikinci öğrenci oldu. Kendisini tebrik ediyoruz.

Ara

4/C Sınıfı Fen Bilimleri dersi için deneylerini ve gözlemlerini gerçekleştirmeye devam ediyor. Civan Can bu deneyi her zamanki gibi birinci tamamladı.Kendisine teşekkür eder; bol bilimli günler dileriz.

Ekm

 4/C Bilim İnsanları Durmadan ve Yorulmadan Çalışıyor : Besinlerin içeriği nedir? Dünya'nın 3/4' ü, vücudumuzun 3/4'ü sudur. Peki aynı şey besinler için de geçerli mi? İşte soruların cevapları....

Ekm

4/C BİLİM DENEYLERİNE DEVAM EDİYOR, ÖĞRENCİLER BESİN İÇERİKLERİNİ ARAŞTIRDILAR VE BUNUNLA İLGİLİ YAPTIKLARI ÇALIŞMAYI VİDEO ÇEKİMİ İLE BİZLERE SUNDULAR.

Ekm

Besinlerde Su Var mı? deneyinin, 25 Ekim 2019 Cuma gününe kadar yapılıp sonuçlarının Deney-Gözlem defterine yazılması gerekmektedir.

Ekm

Okulumuz Anasınıfı B şubesi öğrencileri Yağmur Deneyi çalışması yaptılar. Bu vesile ile yağmur oluşumunu birlikte gözlemleyerek öğrendiler.

Ekm

4/A Sınıfı Akatlar Çocuk Bilim Merkezi'nde Deneyle Eğlenerek Öğreniyor.  Toplamda üç deney yapan öğrenciler cozeltileri,  proteinleri ve besinleri deneyimleyerek öğrendiler... 

Ekm

4/B Sınıfı Akatlar Çocuk Bilim Merkezi'nde...  Hem eğlendiler hem öğrendiler  hem de deney yaptılar... 

Ekm

4/C BİLİM İNSANI OLMA YOLUNDA KARARLILIĞINI SÜRDÜRÜYOR, BUGÜN AKATLAR KÜLTÜR MERKEZİ'NİN ÇOCUK BİLİM MERKEZİ'NDE İKİ DENEY YAPTIK VE DÜNYA'NIN YAPISINA DAİR BİLGİLERİMİZİ PEKİŞTİRDİK. BESİN ÖGELERİNİ VE İÇERİKLERİNİ İKİ DENEYLE GÖZLEMLEDİK. GEZİMİZ ÇOK VERİMLİ VE BOL DENEYLİ GEÇTİ. YENİ DENEYİMLERE HAZIRIZ. YAŞASIN BİLİM!

Ekm

Okulumuz 4-B sınıfı öğrencileri Akatlar Bilim Merkezi'ne yapmış oldukları gezide lavlardan kayaçların nasıl oluştuğunu öğrendiler.

Ekm

Hayatta en hakiki mürşit ilimdir ....

               Okulumuz 4-A sınıfı öğrencileri 07.10.2019 Pazartesi  günü  Akatlar Bilim Merkezi'ne gidecektir. Öğrencilerimiz iki farklı deney yapmasını deneyimleyecek ve uygulayacaklardır. Veli izin belgelerini unutmayalım...          

Eyl

DEĞERLİ VELİLER,

Gerek Fen Bilmleri, gerek diğer dersler için ders dışında, evde yapılacak her türlü deney, gözlem veya etkinlik; çocuğunuzla sizi ve aile fertlerini birbirine yakınlaştırır, birlikte bir ürün ortaya koymanın tadına varırsınız. Bu tür deneyimler çocuk hafızasında derin izler bırakır. Bu bilinçle hareket edersek, tüm bu etkinlikleri ödev veya can sıkıcı bir görevden ziyade eğlenceli bir paylaşım, çocuk penceresinden yaşama etkili bir bakış kazanımına dönüştürebiliriz. 

Eyl

KENDİ FOSİLİNİ KENDİN YAP deneyi ile öğrenciler FOSİLLER konusunu yaparak yaşayarak öğrendiler. Tüm sorular  karşılığını  buldu. Yapım aşamaları heyecan verici idi. Yorulduk ama bu çalışmaya değdi. YAŞASIN BİLİM